WHATSAPP:- 012-3596310


Tuesday, October 18, 2016

BEKALAN SUSU IBU TAK MENCUKUPI



Lebih kurang 15 peratus wanita di dalam pantang mengalami masalah susu badan yang tidak mencukupi. Bagi seorang ibu, keadaan ini sememangnya sangat merunsingkan kerana bayi mereka akan menangis akibat kelaparan. Kebiasaannya susu formula terpaksa diberi kepada bayi untuk menggantikan susu ibu.



Terdapat beberapa sebab yang menjadi punca susu badan ibu tidak mencukupi.
Antaranya:
🍒Si ibu tidak memerah keluar susu dengan kerap. Masalah ini biasanya diahadapi oleh ibu yang bekerjaya yang kekurangan masa untuk mengepam keluar susu badan.
🍒Jika si ibu tidak memerah keluar susu mereka dalam jangka masa yang lama, payudara akan mengurangkan penghasilan susu badan. Untuk mengahadapi masalah ini, sis ibu perlu kerap memerah keluar susu badan mereka.
🍒Bayi tidak menekap pada payudara dengan betul ketika menyusu. Pastikan mulut bayi menekap pada bahagian areola dan bukannya menghisap pada puting.
🍒Kapasiti "penyimpanan" dan penghasilan susu oleh si ibu juga memainkan peranan. Sesetengah ibu tidak mempunyai kapasiti penghasilan dan penyimpanan susu yang secukupnya oleh kelenjar susu.
----------------------------------------

NAK SUSU IBU BERTAMBAH MERIAH?

Minum je jus ichantique ni.

KENAPA JiC??

Dalam #JiC ni ada halba dan habbatus sauda tau ... Khasiat dia adalah untuk menggalakkan susu ibu² semua..

So ibu² tak payah nak stress² lagi kan..susu dah banyak..baby pun boleh menyusu sehingga kenyang..
:)

JOM TENGOK TESTIMONI YANG TELAH BERJAYA BERSAMA JUS ICHANTIQUE









#JiCigauansuami #JusiChantique #SlimGrip #KurusRapat #Cantikgebus #jicleader #jicstokis #empirerozi 


HARGA 

1 Botol Rm55
2 Botol Rm100


PAKEJ SUPER JIMAT
3 Botol Rm138 

**Harga tidak termasuk POS LAJU
*1 botol Pos RM8
*2 botol Pos RM10
*3 botol Pos RM12




CARA BELIAN PANTAS!

✆ WASAPP ❝'JIC❞ ke 012-3596310 
✆ WASAPP ❝JIC❞ ke 012-3596310 
✆ WASAPP ❝'JIC❞ ke 012-3596310 



Jojom😊😊wahahahahaaaawa😊








0 comments:

Post a Comment