WHATSAPP:- 012-3596310


Saturday, July 30, 2016

Minceur Miracle Lotion :- MM Lotion

MM Lotion "IA MEMBAKAR LEMAK ANDA DALAM MASA 24JAM"  :)
.



MASALAH PERUTT BUNCITT & BERSELULIT?
.
Baca sampai habis jika an.da ada masalah dengan bahagian perutt dan mahu selesaikanya dalam masa yang cepat.
.
Geram betul bila perutt mula membuncit kan? nak bergaya dengan fashion terkini tak boleh, baju la'ma pun dah tak muat.
.
Paling tension, bila jumpa je kawan la'ma atau sedara mara, benda pertama yang di tegurr mesti tentang perutt ni. Macam dah tak da topik lain, agaknya sebab menonjol sangat kot.
.
DAN...
WALAUPUN DAH BERJAYA KURANGKAN BERATT BA'DAN..TAPI TETAP HADAPI MASALAH2 DI BAWAH NI??
 Selulit
 Strecth mark perutt dan punggung
 Bonjolan sesetgh part bdn yg degil
 Spare tyre
 Le'mak kumpul kat bekas jahitan bersalin
 Geleber di kawasan lengan
 Double chin
 Paha masih besarr..
.


Saya boleh bantu cikpuan hilangkan masalah perutt bun'cit tu dan dapatkan kembali bentuk tubuh cikpuan seperti dulu-dulu.
.
▓ MEMPERKENALKAN MM LOTION ▓
.
" IA MEMBAKAR LE'MAK AN'DA DALAM MASA 24JAM!"
🙆 Kenapa perlu pilih MM LOTION?
.
🙆MM Lotion @ Minceur Miracle Lotion dapat membakar le'mak anda dalam masa 24 jam. Ia sekaligus mengurangkan ke'san parutt selepas bersalin wanita dan dapat mengempiskan perutt an'da. Ia diformulasi khusus untuk:-
.
✎LE'MAK: pembakaran le'mak berlaku sangat pantas. An'da hanya perlu sapu lotion ini di kawasan yang an'da inginkan. Ia akan kekal dilapisan ku'lit luar dan dalam kerana ia mudah meresap. Pembakaran le'mak terhasil setiap kali anda makan dan berpeluh selagi an'da tidak membasuh bahagian yang diletakkan lotion.
.
✎SELULIT: perubahan ketara hanya dalam tempoh 1 minggu.
Sapu dengan konsisten untuk mencapai ke'san maksima ini.
.
✎LANGSING: perubahan yang amat ketara dlm 3-7 hari. An'da boleh membentuk kecantikan dan kelangsingan tubuh dengan memberikan tumpuan di kawasan yang an'da inginkan.
.
✎STRETCH MARKS: Hampir 90% hilang dalam masa 1 bulan. Membantu membakar le'mak berlebihan di sekitar perutt, pinggul, pe'ha dan lengan.
.
HARGA ASAL RM99.00 Tidak Termasuk Kos Postage!
.
HARGA PROMOSI
RM70.00 SAHAJA!!! WOW JIMAT😱😱!!!
.
Jom cepat2 direct whatsapp sya utk dapatkan harga PROMOSI + testimoni + kelebihan produk!!
.
✆ WASAPP ❝'MM'❞ ke 012-359 6310 / 014-977 1434
✆ WASAPP ❝ MM'❞ ke 012-359 6310 / 014-977 1434
✆ WASAPP ❝'MM'❞ ke 012-359 6310 / 014-977 1434
.
ATAU
➤ An.da boleh juga tinggalkan no whatsapp an.da :-
(Admin akan melayan an.da sepan.tas mungkin)
Like & share status ini untuk kawan2 yg hadapi masalah mcam diatas 🙂
.
AGEN DROPSHIP DIPERLUKAN SEGERA!

0 comments:

Post a Comment