Monday, July 2, 2012

TESTIMONI TERBARU SLIMDIET II

  1. TESTIMONI TERBARU saya Liza Beauty Shop
Saya berjaya menurunkan berat badan 20kg dalam masa 2 bulan..
Berat asal 90 kg dan kini 70kg.
Saya masih meneruskan mengambil Slimdiet ii sehingga saya dapat berat badan yang ideal.. Pelanggan saya pun sangat teruja melihat perubahan diri saya..

Badan rasa ringan, bertenaga, kulit pun bertambah sihat..
TIADA CIRIT-BIRIT/SAKIT PERUT DAN TIDAK PERLU KERAP KE TANDAS BUANG AIR BESAR.

SLimdiet ii pilihan yang Tepat kepada mereka yang mengalami masalah berat badan..

Apa yang kena selalu berfikiran Positif dan yakin boleh menurunkan berat badan..Kuat semangat..Jaga pemakanan , itu yang penting..Lakukan senaman / sauna untuk mempercepatkan proses pembakaran lemak..

Paling penting jangan terlalu OBSES nak kurus cepat..Proses begini ambil masa, Hanya perlu bersabar..Badan kita perlu masa untuk menyingkirkan lemak2 didalam badan..
Lakukan dengan santai dan paling penting saya ingin mengucapkan terima kasih kepada Rozi Slimdiet kerana tidak putus2 memberikan dorongan, semangat dan pemantauan sepenuhnya kepada saya..

Kepada mereka yang mengalami masalah berat badan , cubalah slimdiet ii, pasti berkesan. Kos yang minima dan berbaloi..

HUBUNGI SAYA : LIZA 010-5223307
YM : cintahatibeauty

2.Testimoni Baru pengguna SLIMDIET II..Cik Ami Miedd baru minum SD2, dah turun berat...

JOm Baca....

HOTLINE : 014-7162393


3.Testimoni HEBAT pengguna SLIMDIET II Azlina Zaki ..

Turun 8KG!!!!!! belum habis pun 2 tin..

Jom Baca testimoni beliau !!!!!

HOTLINE : 014-7162393


4.Disini saya ingin berkongsi pengalaman masalah berat badan yang saya alami tidak lama dulu...

Selepas melahirkan anak yang ke 4, saya dapat rasakan perbezaan pada badan, perut buncit..malunye.....dah cuba macam2 jenis produk tapi tak berkesan..lagipun susah sikit kerana masih menyusukan bayi..dalam masa yang sama ada masalah hormon, ambil perancang..lagi lah bertambah 2 badan ni mcm kena pam...hihihi

Sehinggalah saya mencuba sd2, mula2 memang payah, sebab saya memang suka makan...tak leh nak tgl karbo..minum air manis sentiasa, jarang minum air kosong..

Minggu pertama saya harungi dgn susah payah...bila dapat turun 5kg 1 minggu, happy sesangat..saya teruskan pengambilan sd2..sehingga berat badan saya turun 12kg dalam masa 1 bulan...

Saya banyak membuat kajian pemakanan dengan slimdiet ii..KIni saya sedar, perlu makan apa untuk menjada kesihatan dan untuk kekal langisng..Slimdiet ii ini secara tidak langsing mengajar kita berdisplin dalam memilih makanan sihat dan seimbg..

Bayi saya pun sihat, langsung tiada kesan sampingan...Kepada yang ada masalah berat badan, Cubalah slimdiet ii dan rasai kehebatan nya!!!!

hotline : 014-7162393


5.



1 comment: