WHATSAPP:- 012-3596310


Thursday, July 20, 2017

MQ NIGHT TREATMENT CREAM


JERAGAT DAN PEREMPUAN
Orang perempuan memang anti sangat dengan jeragat. Boleh huru hara dunia bila jeragat start muncul. Jeragat boleh buat kita hilang keyakinan diri..dan nampak lebih berusia dari usia sebenar. Bayanglah, kita baru umur 30 tahun orang panggil makcik. Tak ke stress namanya?😂
Jeragat kalo kita biarkan je, tak buat apa-apa, tak bertindak..aduh..makin menebal dan merebak..Jadi, kenapa mesti kita tunggu lama-lama. Sebelum jeragat datang hai hai kat kita, atau sebelum jeragat tu tembus hingga ke lapisan dermis, kita bye bye dulu kat jeragat. Kita betindak bijak, cepat cepat sapu MQ Night Treatment setiap malam seluruh muka. Tengok sendiri kesannya selepas 3 hari.

🔥 KEISTIMEWAAN MQ NIGHT TREATMENT CREAM 🔥
🌹 Cepat bertindak membantu memulihkan masalah parut, jeragat, pori, kedutan, kulit kusam
🌹 Meningkatkan penghasilan kolagen baru kulit yang menyebabkan kesan jeragat makin pudar, kulit makin beseri dan tegang
🌹 Membaiki masalah kulit rosak melalu tindakan meredakan, menyembuh dan menghasilkan sel baru
🌹 Merencat pertumbuhan jerawat dan memberi kesan antimicrobial pada jerawat
🌹 Antioksidan yang berkesan, mencerahkan tona kulit, mengurang dan menghalang proses penuaan kulit
🌹 Melindungi kulit daripada kerosakan akibat terdedah kepada sinaran UVA/UVB matahari
🌹 Mengekalkan kelembapan kulit dan mengembalikan kelembutan kulit
🌹 Mengurangkan kegatalan yang disebabkan oleh bahan kimia
🌹 Membantu mengecilkan liang pori
🌹 Krim malam water-based, berbeza dengan krim biasa yg bersifat silicon
🌹 Membolehkan kulit bernafas dan kekal sihat
🌹 Tidak melekit dan berminyak

Whatsapp - Rozi +60123596310

Wednesday, July 5, 2017

BAHAYA KENTUT RAHIM PADA WANITA YANG RAMAI TIDAK AMBIL PEDULI



BAHAYA KENTUT RAHIM PADA WANITA YANG RAMAI TIDAK AMBIL TAHU | Kenali bahaya kentut rahim atau vagina wanita ,anda mungkin silap tidak mengambil tahu tentang hal ini,berikut penjelasan dari puan siti aishah mengenai bahaya kentut rahim.

Dh nama kentut…mesti berkait rapat dengan ANGIN. Dari mana datangnya angin? Kenapa keluar ikut faraj dan bukannya dubur? Kerana Angin ini datangnya dari rahim.

Sy pilih aturcara LANGGAR PANTANG yg paling common pada ibu sehingga membuatkan mereka mengalami masalah kentut faraj selepas habis tempoh berpantang.

1. Minum banyak air kosong utk tambah susu katanya. Sedangkan banyak resepi air herba yg boleh bantu tambahkan susu dalam masa yg sama elakkan urat ibu masuk angin; contohnya air Akar Herbanika NR. Paling tidak air rebusan kurma merah atau halba. Yg lain2 sy tak tahu.

2. Bersejuk. Kipas angin ditala kemuka. Kipas siling buka sampai lima. Tambah lagi air cond sampai beku kaki tangan. Alasan? Takut anak panas. Kelakar. Sebab apa? Sbb air ketuban dalam perut pun lebih kuran 36.7°C. Celah mana korang cakap bayi tak tahan panas?

3. Langgar pantang makan benda berangin…pun atas alasan nk tambah susu. Lobak putih, air sengkuang, bayam, soya boleh digantikan dengan jus pegaga, kurma merah, halba, dan pemakanan sunnah yg diamalkan secara istiqamah seperti susu kambing, habatus sauda, madu dsb dn sy banyak feedback cakap ia benar2 membantu menambahkan susu.

4. Tidak amalkan pemakanan herba yg membantu menyihatkan urat rahim. Kuno, pahit, busuk antara alasan ubat herba digantikan dengan jus dan tablet2 vitamin. Bg sy baik amalkan kedua2nya kerana urat di dalam badan akan lebih sihat dengan pemakanan herba, dimana dengan gabungan multivitamin dan jus2 ini, ia membantu memperelokkan keadaan kesihatan organ badan dan darah. Darah perlukan urat utk bergerak dalam badan. Organ badan perlukan darah utk “bernafas”. Sayangnya…pemulihan urat tidak dijaga menyebabkan tiada win2 situation dalam badan antara organ badan, darah n urat ini.

5. Menggunakan rahim sebelum sembuh sepenuhnya. Urat2 yg sakit ini sangat2 memerlukan rehat akan tetapi ditekan dengan pelbagai aktiviti yg semakin membuatkan otot dan urat rahim tenat dan kendur. Ibu2 yg berjimak dalam tempoh 44 hari berpantang, yg rajin berjalan dan berdiri, mengangkat henda berat dan membuat kerja2 rumah yg extreme sebenarnya mengundang celaka pada badan sendiri.

Ok….sy dh susunkn perkara2 yg menyebabkan berlakunya kentut faraj. Ttp sy belum menerangkan apa yg berlaku sebenarnya sehingga terjadinya kentut faraj.

Urat2 rahim yg sudah dimasuki angin dan tidak dijaga ini akan menyebabkan faraj tidak sihat.
Apabila wanita kentut faraj, maksudnya farajnya longgar. Bila bersama suami, dah x grip. Masa baru kawin macam lubang kunci. Lepas bersalin macam lubang jamban. Longgar dan berair.

Apabila wanita kentut faraj, maksudnya urat faraj dah tak sihat macam dulu. So mulalah masalah kedinginan. Suami buat apapun, si isteri macam takde nafsu. Siap sound “cepat2lah sikit habisnya bang. ayang dah tak larat dah ni”
Apabila wanita kentut faraj, rahimnya dah tak sihat. Keputihan mula melanda. Ada yg berbau ada yg berwarna. Masa tu suami nk dekat pun mula rasa loya.

Itulah dia apa dan mengapa berlakunya kentut faraj.Sy tak perlu kata lebih2. Kena ingat ya….yg keluar dari faraj kalian adalah bayi ye…bukan guli….Mungkin dari luaran lepas dijahit boleh nampak cantik. Tp tak akan mampu kali tipu bila ada yg meleleh keluar dari rahim, atau ketika bersama suami mula rasa longgar, atau ketika faraj sudah mula keluar angin pus-pus.

Masa baru kawin pun sanggup tahan kentut. Baru anak pertama, siap kentut depan lagi bila bersama suami. Ttp masalahnya…kentut ni jenis tak leh tahan. So tahan je lah malu tu ye.
Jgn ambil mudah.



Ini maruah anda sebagai perempuan.



JOM RAWAT DENGAN JUS ICHANTIQUE






PERLUKAN KHIDMAT NASIHAT MENGENAI PRODUK ? HUBUNGI KAMI SEGERA!

✆ WASAPP ❝JIC❞ ke 012-3596310
✆ WASAPP ❝JIC❞ ke 012-3596310
✆ WASAPP ❝JIC❞ ke 012-3596310 






Thursday, June 1, 2017

SIHAT CANTIK DENGAN JUS ICHANTIQUE SLIM GRIP

PERHATIAN! Buat WANITA yang nak kuruskan badan & NAK MANTAPKAN DALAMAN WANITA.


ANDA NAK SANGAT TURUN KAN BERAT BADAN, DAH CUBA MACAM-MACAM TAPI TAK MENJADI, MALAH BADAN SEMAKIN KEMBANG...DUIT BANYAK DAH HABIS..DIET PUN TAK MENJADI..ANDA PASTI STRESS DAN AKAN PUTUS ASA BUKAN??

Kebiasaannye :-
Sukar turun berat badan berpunca dari masalah hormon, period tak lancar...selera makan luar biasa..

Rahim tidak sihat..Sakit tumit kaki, sakit kaki, sakit2 badan, mudah penat, adakala sakit di ari2, period tak lancar,muke pucat dan tk berseri

Masalah Miss V Longgar, Payudara kendur, Punggung jatuh..

Selalu 


ANDA ADA MASALAH INI? JANGAN BIAR2KAN TAU...KITA SEBAGAI WANITA KENA JAGA BETUL2..LEBIH2 LAGI BAB DALAMAN..

ANDA LUANGKAN MASA DAHULU TONTON VIDEO INI YA..

video



Monday, May 22, 2017

KENALI TANDA-TANDA MENOPAUSE SUPAYA KITA LEBIH BERSEDIA

Artikel kali ini adalah berkaitan dengan perubahan yang berlaku kepada system reproduktif wanita atau kita kenali sebagai menopause.Kenali tanda-tanda menopause supaya kita lebih bersedia dan di bawah adalah point yang akan saya kongsikan dalam artikel ni.


  1. Apa itu Menopause
  2. Tanda-tanda Menopause
  3. Penyebab Menopause Awal
  4. Kesan kepada kesihatan
  5. Solusi kepada wanita yang bakal dan telah menopause
Pada tahun-tahun peralihan menopaus badan bertindak balas kepada hormon yang tidak stabil, maka beberapa tanda boleh muncul. Tetapi tidak semua wanita akan mengeluarkan tanda-tanda ini.

Menopaus adalah sesuatu yang akan terjadi dalam kitaran hidup seorang wanita memang tak boleh elak. Akan tetapi kita boleh elak diri kita dari menopause awal dari usia yang sepatutnya.



Menopause boleh mengganggu hubungan suami isteri

Apa itu Menopause?

Menopause bermaksud berakhirnya kitaran haid untuk seseorang wanita. Selalunya terjadi di kalangan wanita yang berusia lewat 40-an atau awal 50-an, dan ia menandakan bahawa berakhirlah fasa kesuburan dalam hidup wanita tersebut. Maka ovari wanita berhenti menghasilkan telur dan menghasilkan kurang hormon wanita. Apabila ia berakhir, dia tidak lagi boleh hamil secara semula jadi.

Apakah tanda-tanda anda bakal menopause?

  • Haid yang tidak teratur
  • Vagina kering dan menyebabkan rasa sakit ketika bersama suami
  • Rasa panas
  • Berpeluh waktu malam
  • Masalah sukar tidur
  • Perubahan mood
  • Pertambahan berat badan
  • Kulit kering
  • Rambut menipis
  • Kerapuhan tulang (osteoporosis)
Ada wanita yang menangis bila dia disahkan telah menopause ini kerana apabila berlakunya menopause seseorang wanita akan rasa macam tak berguna dah pada suami. Jangan begitu, jalani kehidupan seperti biasa pada yang dah menopause. Dan yang belum menopause dan sudah nampak tanda-tanda nak menopause boleh usaha nak lambatkan proses tersebut.